niedziela, 3 maja 2015

[By: Sayona] #15- Piękne chwile istnieją...

Moon i Moonstar idąc rozmawiały. Nagle Moon zauważyła wisior z księżycem.
-Gdzie znalazłaś?-Spytała Moon
-To? Dostałam-rzekła Moonstar
-A od kogo?-dopytywała się
-Od Kiru-odpowiedziała
-Mhm... ładny-rzekła Moon
 W końcu dotarły na miejsce. Wszyscy się zastanawiali kogo tym razem Moon przyprowadziła. Kelsee jedynie ją rozpoznała.
-Moon! znalazłaś Moonstar!-rzekła machając ogonem. W tym momencie Moon i Moonstar się zaśmiały
-Co?-spytała Kelsee
-My już dawno ją znalazłyśmy-rzekła Moon
-Jak to?-ciągnęła temat Kelsee nie rozumiejąc o co chodzi Moon
-To ja Ravenis-kiedy powiedziała te słowa jej sierść była cała biała
-Jak to możliwe?!-Kelsee nie wierzyła w to co widzi
-No normalnie. Jak nie wierzysz spytaj się Kiru i członków grupy Moon widzieli mnie na własne oczy-rzekła Ravenis
-To... jak mamy na ciebie mówić?-zapytała Kelsee
-Ravenis. Dla naszego bezpieczeństwa-rzekła i poszła do swojej jaskini.
-Mam nadzieje, że nie byłaś dla niej surowa-rzekła Kelsee do Moon
-Nie wręcz przeciwnie-odpowiedziała Moon i poszła do siebie

Ravenis nie wiedziała co się z nią dzieje... wszystko ją bolało... od łap po głowę. Czuła jakby coś ją ściskało od środka. Zaczęła cicho piszczeć z bólu. Niestety usłyszał ją Kirugami i natychmiast do niej pobiegł
-Ravenis wszystko w porządku?-Spytał Kirugami
-Tak tak...-rzekła Ravenis, musiała skłamać by nikogo nie martwić
-Idę na zwiad idziesz ze mną?-spytał Kirugami
-Chętnie-powiedziała Ravenis i poszła z nim nad morze Hulemer, zapadła noc i była prawie że pełnia.
-Jak tu pięknie w nocy...-rzekła Ravenis i usiadła na brzegu. Jednak puściła głowę i zaczęła powoli puszczać małe łzy
-Ravenis co się stało?-Spytał Kirugami
-Bo... bo nadal się boje... że was stracę... że wszyscy zginięcie prze ze mnie-mówiła przez łzy
-Nie martw się... Ravenis jak coś się stanie pamiętaj zawsze będę tuż obok...-rzekł Kirugami i popatrzyli na siebie.
-Ravenis ja... ja muszę ci coś powiedzieć...-powiedział Kirugami
-Coś źle zrobiłam?-spytała Ravenis
-Tak...-rzekł Kirugami a Ravenis popatrzyła w dół ze smutku. Zaczęła śpiewać piosenkę którą śpiewał jej ojciec

W czasie gdy śpiewała Kirugami dołączył a Icela dołączała tylko w refrenie, by Kirugami w końcu
powiedział Ravenis co czuje

-Wierz co zrobiłaś?-spytał Kirugami Ravenis
-Nie wiem...-odpowiedziała znów się na niego patrząc
-Skradłaś mi serce-Rzekł Kirugami i ją pocałował


To be continued...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz