czwartek, 13 sierpnia 2015

[By: Sayona] #77- Żegnam...

Moonstar zapłakana poszła do swojej jaskini. Nie wiedziała co zrobić. Nie ma Moon, Rix został porwany, a Macka nie ma od jakiegoś czasu. Nic już nie wie nic już nie pamięta. Gdy doszła do jaskini wzięła kartkę i zaczęła pisać:
Kochana Moon.
Wiem że ty to przeczytasz bo ten list będzie zaczarowany. Tylko Ty będziesz go widzieć. Więc... nie mogę Cię znaleźć... mam przeczucie że coś ci grozi... Więc postanawiam uciec... ja... nie wiem co począć kiedy odchodzi ci bliska osoba... Jeśli coś ci się stanie... nie pomogę ci... wiem że dasz sobie radę... Ja... muszę odejść... dla waszego dobra... Dla Ciebie... Muszę się dowiedzieć co się stało ze mną kiedy mnie zabrali od Ciebie... wiem że dasz radę be ze mnie.
Kocham Cię Moon.
Żegnaj...
Odłożyła list i zaczęła płakać. Zostawiła na nim zdjęcie. Zdjęcie gdy obie się śmiały. Moon była nad Moonstar z głupimi minami. Nie sądziła, że tak to się skończy. Wzięła swoje rzeczy i odeszła w nieznane... musiała poznać prawdę o sobie... O Moon... i o tym kim jest jej siostra...
To be continued...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz