poniedziałek, 10 sierpnia 2015

[By: Rix] #73- Niesprawiedliwość

Rix patrzył na dwa martwe wilki. Kelsee i Fall.
Nie mógł uwierzyć w to co się stało.
Umarła podczas napadu.
Jedyna osoba, która go rozumiała.
Która umiała pomóc.
Wilczyca, którą kochał.
Nie żyje.
Nagle wilki obróciły łby w jego stronę.
- To twoja wina! - krzyknął jeden. Rix dopiero teraz oderwał wzrok od ciała Kelsee.
- To jego wina! - krzyknął staruszek.
- On ich zabił! Spisek! Przecież to psychopata, jak ona mogła jemu zaufać?!
Rix zaczął się cofać. Był przerażony. Przecież Falla i Kelsee nie zabił. Próbował Kelsee  uratować. Naprawdę nikt tego nie zauważył?
Wilki otoczyły go. Między łapami wilków ujrzał Maxa biegnącego do niego. Jednak ojciec Maxa złapał go zębami za kark.
- Rix! RIIIIIX! - Krzyczał Max - To nie jego wina! On ich nie zabił!
Jednak nikt nie słuchał się Maxa. Kto by się jego posłuchał? Kto by się posłuchał szczeniaka?
Nagle Shadowblood zaczął się miedzy wilkami przepychać. Stanął przed nimi. Rix nabrał nadziei. Shadowblood pewnie przyszedł go bronić.
Jednak Shadowblood tego nie zrobił.
- Wilki! Powiedziałem Kelsee, że jak ten wilk zrobi jeszcze coś złego, ja i mój brat zawieziemy go tam, gdzie jego miejsce, żeby go ukarać! Ja jestem Shadowblood! A to mój brat Rig! - Shadowblood wskazał łapą Rig'a, który przepychał się przez tłum.
Wilki zawyły jednym chórem. Waliły łapami o ziemie.
- Wygnać go!
- Skazać tam gdzie jego miejsce!
- Zabić!
- Ukarać!
Wilki wyły i wyły. Blood uciszył ich podniesieniem łapy.
- Blood! Shadowblood co ty wyprawiasz?! Jesteśmy braćmi! Ja tego nie zrobiłem!
- Proszę go ignorować! To psychopata, nie wie co mówi! Kiedyś ten wilk zabił moich i mojego brata rodziców - Shadowblood skierował gniewne spojrzenie na Rix'a. To była nienawiść. Czysta nienawiść.
- SHADOWBLOOD JA TEGO NIE ZROBIŁEM!!!!
- Pomóżcie mi go związać!
- Rix, nie! - Rix usłyszał krzyk Maxa. To było ostatnie co usłyszał, zanim jeden z wilków tak mocno uderzył go w głowę, że zemdlał.



Słyszał radosne i wściekłe wycie wilków. Ale jakby przez mgłę.
Słyszał też ostatnie słowa Kelsee, zanim usłyszeli wycie oznaczające alarm :
Cieszę się, że tutaj możesz dowiedzieć się więcej o świecie.
Właśnie zabrali z miejsca gdzie mógł dowiedzieć się czegoś więcej o świecie.
Z miejsca, które niedawno nazwał domem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz