poniedziałek, 10 sierpnia 2015

[By: Cookie] #75 - Tajemniczy ?

Cookie po ucieczce od Moon udał się do swojej jaskini. Tam próbował się uspokoić. Im bardziej był zdenerwowany, tym jaskinia stała się bardziej robić lodowa oraz powstawały nowe, ostre kolce. Cookie był tak wystraszony, że o mało nie zginął, że wyobraził sobie przyjaciela, ducha podobnego do niego.
Duch powiedział:
-Co się stało? Czemu jesteś smutny?
-Boje się..,że tutaj długo...nie przeżyje ;c.
-Nie martw się na pewno kogoś znajdziesz miłego, który zostanie twoim przyjacielem.
-Naprawde? Wiesz ile ja przeszłem....
-Wiem..
-Nie nie wiesz!! Nie mam rodziców!! Nie wiem gdzie oni są!
-Kiedyś ich znajdziesz przeciesz.
-A skąd ja mam wiedzieć gdzie są!
W tym momencie Cookie sobie przypomina jak wilki Aqua się z nim bawiły, kiedy był jeszcze mały.
Po wspomnieniu wilk ze wściekłości nie może się opanować i rzuca w ducha kilkoma kamienia z lodu a on znika.
Cookie sam siebie się wystraszył i poszedł płakać do kąta.

Po kilku dniach samotności w grocie, wyszedł i skakał po drzewach jak szalony a one zamieniały się w lód.
Daleko wędrował aż stanął w jednym miejscu. Zamienił kilkanaście drzew w lód a na środku polanki utworzył własną grotę. Wszedł do niej i zamknął wejście. Od tamtej pory chciałby on się wyciszyć w samotności tak, aby go nikt nie szukał....

                                                          To be continue....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz